2 september 2014 - Reisverslag uit Vliegenstal, België van Ellie Lith - WaarBenJij.nu 2 september 2014 - Reisverslag uit Vliegenstal, België van Ellie Lith - WaarBenJij.nu

2 september 2014

Door: Ellie

Blijf op de hoogte en volg Ellie

06 September 2014 | België, Vliegenstal

Hallo allemaal. volgens mij weet ik nu hoe het werkt ;-).
we zouden afgelopen dinsdag opstijgen om 1305 maar bij het inchecken stond er al dat onze vlucht vertraging had en om 14:00 vertrok. Uiteindelijk zijn wij vertrokken om 15:23 vanuit Dusseldorf.
waren om 16:45 plaatselijke tijd in New York.
Inplaats de 5 uur dat wij moesten wachten voor de vlucht naar Toronto was het nu 3 uur.
Dus dat was niet erg. we zouden vertrekken om 20:05. ook weer vertraging toen we eindelijk naar de start plaats waren gereden ( was heel ver, Fons die zei nog we gaan niet vliegen naar Toronto maar we rijden erheen) kregen we te horen nog even geduld we kregen een andere route vanwege onweer en die moest ingevoerd worden. dat was om 21:45 !!!!
Ondertussen dat we (WEER) aan het wachten waren ontstond er tumelt achter in het vliegtuig. Er vielen flinke woorden tussen een passagier en het personeel. Toen werd er omgeroepen dat we terug reden naar de slurf omdat er een passagier eruit gezet werd. Beveiliging aan boord 2 politie auto,s kwamen eraan. De vrouw (met hoofddoek) ging van boord kwam 10 min. later weer terug om haar kids te halen. Bagage eruit en weer erin.
Eindelijk om 22.45 stegen we op !!!
Toen nog bagage halen , huurauto halen (ook lang wachten) en eindelijk waren we om 02:10 op de plaats van bestemming bij tante Jo en ome Frans. Dus we waren 26 uur in touw geweest. Geslapen tot 09:30.

• 06 September 2014 - 14:03

Erna & Arnold:

Fijne vakantie.
    En leuk dat we zo jullie kunnen volgen.
    Groet, Erna & Arnold

Verslag uit: België, Vliegenstal

Rondreis Canada en Zuidwest VS

Zo de reis is begonnen. De reis naar het vliegveld Dusseldorf verliep voorspoedig.
We zouden opstijgen om 13:05 maar er was vertraging dus we vertrokken nu om om 14:00 . Maar het werd 15:23 !!! Maar goed de vlucht ging goed af en toe wat turbelencie maar dat duurde niet lang. We zaten op de eerste rij van het middenpad dus genoeg beenruimte ;-). door de vertraging hoefde we inplaats van 5 uur maar 3 uur te wachten in New York. Och zo lang is dat niet (dachten wij) . De koffer van de band halen en opnieuw ergen anders op de band zetten. wat drinken halen . En wat denk je ???? juist vertraging ...
Vertrek stond gepland op 20:05 maar dat werd 20:40 .
We mochten het vliegtuig in om 20:45 en om 21:05 is hij naar de startbaan gegaan die heel ver weg lag. Fons maakte nog een geintje tegen mij we gaan rijden vandaag niet vliegen. Tegen de tijd dat we aan de startbaan kwamen was het 09:55. Nog even wachten zei de piloot want er is storm op komst en ze moesten een nieuwe route invoeren. In die tussentijd werd er een stuk achter ons een flinke discussie gaande tussen personeel en een passagier. Met het gevolg dat ze terug rijden naar de turminal en de passagier eruit moest. Nu is het inmiddels 22:00 en nog op de grond. Bewaking erbij, daarna politie . de mevrouw met hoofddoek was even weg en kwam weer terug haar 2 kids halen. toen moest de bagage er nog uit. Maar uiteindelijk gingen we om 22.45 de lucht in.
Om 23:45 kwamen we in Toronto aan. Op de koffers wachten en toen de huurauto ophalen. Dat ook erg veel tijd in beslag nam.We reden rond 00:50 weg. Toen nog ruim 1 uur rijden en rond 02:10 kwamen we bij Tante Jo aan.